استانبول خرداد 96

عشقمممممممم همه وجودم 11/7/97 دهمین سال که در کنار هم هستیم و از کنارهم بودن لذت میبریممم عشقمممممم همه زندگیمیییی عاشقانه میپرستمت و دوست دارممممممممم خدای مهربونمممم ممنون برای همه چیز همسرمممم عشقممممم عاشقانه دوست دارم استانبول خرداد 96...

ما را در سایت استانبول خرداد 96 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : eshghebandangoshti بازدید : 2 تاريخ : پنجشنبه 6 بهمن 1401 ساعت: 19:54

در اسفندماه 96 بابام میخواست ماشینش بفروشه منم که چند وقتی بود گواهینامه گرفته بودم هر روز دنبال ماشین بودم ما چو بابام نزدیک نبود که برام یک ماشین مناسب پیدا کنه همینطور دیر شد تا اخر ماشین خودش خریدیم چون ما با شرایط خاص رانندگی میکنیم دادم که برام اتوماتش کنه و گاز و ترمزش دستی انجام شد و من ماشینم 8 خرداد تحویل گرفتم از بابا و چند روزی خواهرم و بابام پیشمون ماندن تا من رانندگی کنم بعدش دیگه من و و ماشین و همسری بودیم خیلی خوش میگذره ماشینبرای من و همسری واجب بود ماشین خریدیممممم خدای مهربونممممممم ممنون یا امام رضا ممنون عشقمممممم همه زندگیم ممنون که هستی کنارمممم عاشقتمممممممممم استانبول خرداد 96...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : eshghebandangoshti بازدید : 8 تاريخ : جمعه 3 تير 1401 ساعت: 17:23

تاریخ5 مهرماه 98 روز جمعه من همسری رفتیم باکو تا تاریخ دوشنبه 9 مهرماه 98 که برگشتیممم روز جمعه ساعت 12 رفتیم فرودگاه چون ساعت 15:35 حرکت داشتیم عالیییییی بود رسیدیم از همان نگاه اول باکو دوست داشتم عالییی بود لیدر اومد دنبالمون رفتیم هتل که جاش انتخاب کرده بودیم از bookingعالی بود تو خیابان تارگوی  اسم هتل baku cityنزدیک ایچری شهر تا رسیدیم هتل ساعت 8 بود من ساندویچ درست کرده بودم خوردیم رفتیم خیابان تارگوی تا اخرش گشت زدیم رسیدیم به پارک چند تا عکس گرفتیم برگشتیم چون خسته بودیم خوابیدیم فردا رفتیم مرکز فرهنگی حیدر علی اف علی بود بزرگ و جالب تمام موزه هاش رفتیم ظهر برگشتیم با تاکسی رفتیم 5 منات  ناهار تو رستوران نزدیک هتل خوردیم کباب و دسر مثل فرنی بود خوب بود عالیییی خوشمزه رفتیم استراحت کردیم عصری چون ایچری شهر نزدیک بود رفتیم ایچری شهر پیاده رفتیم و برگشتیم اونم عالی بود شب رفتیم دلمه خوردیم بعد برگشتیم هتل فردا صبح رفتیم ای لند پارک یا بام باکو که برج شعله و نمای کامل دریای خزر میدیم عالییییی بود اما باد زیاد بود با فونیکولار رفتیم بالا هر نفر 1 منات برگشتیم پایین از زیر گذر رفتیم اونور خیابان موزه فرش چون علاقه نداشتم نرفتیم موزه رفتیم ونیز کوچیک اما قایق مشکل داشتند نتونستیم سوار بشیم رفتیم دم ساحل گشت زدیم برگشتیم رفتیم خ نظامی رستوران فیروزه که عالی بود هم غذا و هم ظاهر رستوران عالیییی بود حتما پیشنها میکنم بروید اونجا قیمت غذاهاش خوب بود گرون نبود بعد برگشتیم هتل استراحت و شب رفتیم خیابان نظامی اونجا بسیار شیک و جالب بود نورپردازی ساختمانها بسیار عالی بود بعد برگشتیم شام kfc مرغ تندروی خوردیم عالی بود بعد پارک نظامی و موزه ادبی عکس گرفتیم شب هوا خنک و استانبول خرداد 96...ادامه مطلب
ما را در سایت استانبول خرداد 96 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : eshghebandangoshti بازدید : 22 تاريخ : جمعه 3 تير 1401 ساعت: 17:23

این قطار گردشکری که رفته بودیم از من و همسری مصاحبه کرده بودند و در یک روزنامه informationشنبه 25 شهریور 96 چاپ شده بود

عشقمممممممم ممنون که کنارمی عاشقانه دوست دارممممممممم

استانبول خرداد 96...
ما را در سایت استانبول خرداد 96 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : eshghebandangoshti بازدید : 21 تاريخ : پنجشنبه 11 بهمن 1397 ساعت: 12:09

امسالتا 6فروردین97 خانه بودیم من سرکار بودم 4 ام مامان و بابام و خواهر کوچیکه اومدن خونمون و 7 فروردین ما باهاشون رفتیم خانه اشان چون داییم 8ام میامد تاریخ 9 فروردینم داداشم عزیزمممممم که عاشقانهدوستش استانبول خرداد 96...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : eshghebandangoshti بازدید : 19 تاريخ : پنجشنبه 11 بهمن 1397 ساعت: 12:09

در تاریخ 14شهریور 97 چهارشنبه من و همسری رفتیم قزوین ساعت 7 صبح رفتیم ترمینال غرب با تاکسی رفتیم قزوین ساعت 9 رسیدیم از اونجا با ا س ن پ رفتیم کاخ چهلستون قزوین اونجا بودیم بعد پیاده رفتیم موزه شهر قز استانبول خرداد 96...ادامه مطلب
ما را در سایت استانبول خرداد 96 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : eshghebandangoshti بازدید : 15 تاريخ : پنجشنبه 11 بهمن 1397 ساعت: 12:09

5 شنبه ساعت 2 شهریور 96 من و همسری رفتیم راه اهن ساعت 5 صبح که ساعت 6:30 با قطار گردشکری برویم تا س و ا د ک و ه که سوار شدیم حرکت کرد راه اهنهای مختلف ایستاد و توضیح داد اما اصلااااا جالب نبود تا تور شادی فقط تو قطار هر ایستگاه میایستاد و توضیح میداد و اطراف که خشک چند تا درخت نبود اصلا جالب نبود ساعت 8 صبحانه دادنو بعد میان وعده بعد پل و ر س ک بعد ناهار بعد برگشت اما اصلااااا خوب نبود حتی با خانم استانبول خرداد 96...ادامه مطلب

برچسب : گردشکری, نویسنده : eshghebandangoshti بازدید : 12 تاريخ : پنجشنبه 30 شهريور 1396 ساعت: 20:06

روز 5شنبه 95/3/13 ساعت7 صبح پرواز برای خونه مامانینا داشتیم ساعت 9 رسیدیم تا رفتیم خونشون 10 شد تا روز شنبه اونجا بودیم برگشت ساعت 9:35شب بود عالییییییییی بود دو روز پیش کسانی که خیلیییییییییی خیلییییی دوستشون دارم بودم عشق خاله کلی بزرگ شده بود دلممم براش تنگ شده بازی کردم باهاش خواهر کوچیکه میره خ استانبول خرداد 96...ادامه مطلب
ما را در سایت استانبول خرداد 96 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : eshghebandangoshti بازدید : 14 تاريخ : دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت: 14:23

در تاریخ 6 مرداد 95 چهارشنبه ساعت 9:30شب هانا با مامانش و خواهر کوچیکه و مامان و بابام اومدن خونمون هانا خالههههه خیلی ذوق کرد من بیشتر از او 5 شنبه بردمش پارک و براش عروسک خریدم گل سر و...... ناهار رفتیم  یک جای عالیییی خیلی خوب بود و خوشگذشت جمعه صبح مامانشو خواهر  کوچیکه مامان و بابا رفتند بازار استانبول خرداد 96...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : eshghebandangoshti بازدید : 9 تاريخ : دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت: 14:23

در تاریخ 95/6/30روز سه شنبه من و همسری ساعت 14،30 به سمت رامسر بلیط داشتیم رفتیم فرودگاه که بلیطمون به مشکل خورده بود یعنی هواپیمایی ا س م ان بدترین و بی نظمتریم هواپیما هست چون ما زیاد با هواپیمامسافرت میکنیم امااین دفعه با این پرواز بود چون ما بلیط از 30تا 2 ام گرفته بودیم بعد یکروز به پرواز مونده استانبول خرداد 96...ادامه مطلب
ما را در سایت استانبول خرداد 96 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : eshghebandangoshti بازدید : 45 تاريخ : دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت: 14:23